czwartek, 1 kwietnia 2010

Walkower z Chestnuts


Hej!

Dostaliśmy walkowera za mecz z Chestnuts. Goście sprawdzili, że Krzyżu nie jest zapisany do drużyny i złożyli protest.
Napisałem maila, że Krzyżu jest u nas w drużynie w kosza i piłkę, ale póki co mamy walkowera.
Taki mail dostałem od Johnsona:
"Cześć,
Drużyna Chestnuts zgłosiła protest, że gra u was gość, który nie jest uprawniony (Maciej Krzyżniak). Niestety muszę przyznać im rację i dać wam walkowera. Może się jakoś dogadacie i zagracie jeszcze raz ten mecz.
Pozdrawiam,
johnson"

:( Troszkę trzoda.

8 komentarzy:

  1. Tak to jest, jak sie mnie nie słucha, mówiłem, żeby krzyża zapisać

    OdpowiedzUsuń
  2. Lol, dlaczego nie wpisaliście mnie do protokołu jako Ilya? W regulaminie jest wyraźnie napisane, że tylko zapisani mogą grać, więc można się było tego spodziewać...

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy termin dodania postu jest przypadkowy?

    OdpowiedzUsuń
  4. Może jestem już troszkę za duży... prima aprilis :)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratki, wkreta wjechala jak herbata:)

    OdpowiedzUsuń
  6. brawo Piotras.

    jochym

    OdpowiedzUsuń
  7. Krzyś: "Nie jadę do Łodzi na turniej, bo znowu nam walkowera dadzą".

    Checked!

    OdpowiedzUsuń