wtorek, 9 marca 2010

Najbliższa kolejka futsalu i koszykówki odwołana.

Niestety, jak podaje oficjalny serwis Międzywydziałowej Ligi UAM, kolejka rozgrywek futsalowych oraz koszykarskich, zaplanowana na 14. marca, zostaje odwołana z powodu na odbywajace się w tym czasie Mistrzostwa Akademickie.

Ostatnie dwie kolejki rozgrywek koszykarzy rozegrane zostaną 10. oraz 11. kwietnia. 

Niestety nie wiadomo kiedy na boisko wybiegną piłkarze Onych. W zaplanowanej na 28. marca kolejce nie są uwzględnieni w terminarzu, a na poźniejsze terminy jeszcze nie jest on gotowy.

10 komentarzy:

  1. no supcio po prostu! My mamy 3 mecze do rozegranie w kosza, wiec nie wiem jak sie zmiescimy:(

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja za to napisałem do organizatorów i w końcu wklepali nasz wynik z 21.02. do tabeli.
    Było 3:2 dla nas, prawda ? 2 bramki Pawła ? ;)

    wj

    OdpowiedzUsuń
  3. Przynajmniej obejrzymy mecz Lecha

    OdpowiedzUsuń
  4. A co z naszym walkowerem z suelo espanol na trawie? Olewamy czy tez to gdzieś zgłaszamy?

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszamy. Było zimno i nie było fajnie sobie przyjść

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszałem już dawno i to olali. Można zgłosić ponownie, najlepiej przed pierwsza wiosenna kolejka na dworze.
    Tym razem mnie wyreczcie ;)


    wj

    OdpowiedzUsuń
  7. Przy okazji - tylko mi avast wywala jakis badziew przy probie wejscia na stronke ligi ?

    OdpowiedzUsuń