piątek, 12 marca 2010

MIESZANKA WYBUCHOWA - ONI - zapowiedź meczu


Już w niedzielę o 16.00 "Oni" wrócą na boisko siatkarskie by zmierzyć się z groźną drużyną 'Mieszanka wybuchowa'. Oni są w dobrej formie - przed dwoma tygodniami gładko wygrali 2:0, we wtorek po ciężkich bojach w okrojonym składzie pokonali sympatyczną drużynę z Koziegłów. "To był dobry mecz w moim wykonaniu" - chwali się kapitan Piotrek Jassem. W niedzielę również żółto-czarni nie zagrają w najsilniejszym składzie - zabraknie przebywającego na testach w NBA Krzysia. Osłabieni chorobami dodatkowo mogą być trzej zawodnicy - Maciej Krzyżaniak, Marek Galla i Paweł Jassem. "Jeszcze wczoraj musiałem brać silne antybiotyki, dzisiaj już jest w miarę ok, a za 2 dni to powinienem latać jak ptak" - uspokaja uniwersalny żołnierz "Krzyżu", który zaliczy ostatnią pozycję siatkarską w swojej karierze - będzie atakującym. "Nie ma problema" - w stylu Ivana Djurdjevica uspokaja Krzyżaniak. Po długiej przerwie wraca natomiast najlepiej serwujący "Onych" - Darek Rochowiak. Wesoły "Marty" nie mógł grać w poprzednich meczach, z powodu ciężkiej operacji. "Nie jestem pewien swojej formy, długo nie grałem. Jestem jednak pozytywnej myśli, koledzy mnie wesprą i zagramy dobry mecz."
Kibice aż nie mogą się doczekać drugiej z rzędu wygranej żółto-czarnych siatkarzy: "To będzie niezapomniane widowisko. Trzymam kciuki za Onych" - deklaruje jedna z ładniejszych fanek Onych młodego pokolenia - Romka Szmyt. "Och, oby wygrali, mimo drogich biletów na pewno pojawię się na meczu!" - zapowiada jej koleżanka, również słynąca z powodzenia u płci przeciwnej Paula Janicka.
Przy takim wsparciu żółto-czarni na pewno pokażą kawał dobrej siatkówki i zwyciężą drugie spotkanie z rzędu!

5 komentarzy:

  1. Za zwycięstwo trzymać kciuki będzie również nowopowstały fanklub Onych na Podkarpaciu

    OdpowiedzUsuń
  2. Trybuny będą pękać w szwach. Presja jest niesamowita. Ten mecz musimy wygrać! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pif Paf! :) dla spostrzegawczych

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja niestety nie wpadnę, ale będę z Wami mentalnie, Panowie. Kto ma wygrać jak nie Oni?!
    a w ogóle widziałam, że moje beznadziejne zdjęcia załapały się do Waszej galerii, wow-dzięki;] powodzenia!

    OdpowiedzUsuń